Thursday 6 November 2014

Make up


Hari ni aku nak cerita sikit pasal make up remaja zaman kini. Belakangan ini(nerdnya aku...-_-), aku selalu tengok orang pakai make up sana sini. Make up setebal 1 ke 2 inch. MasyaAllah... Apalah nak jadi dengan orang Melayu kita ni. Tak salah nak pakai make up cam tu depan husband but depan orang better tak payah! Takut nanti kena 'curi' pulak. kehkehkeh.


Kalau gini, orang laki pon lari! Haha... Mengalahkan hantu raya dan segala bagai!

Kalau akulah kan prefer make up yang natural and simple, gorgeous and absolutely pretty like Song Ji Hyo! Haha...


Ha... Yang ni cantik. I loikeee...

Kalau aku nak pergi event, I'm usually make up dengan cara yang sangat sangat simple! Pakai pelentik mata, lipstick, bedak dan celak. That's all.

Okay. Next time aku share dengan uols benda lain pulak. 

Nota: Kalau nak pakai contact lense ,make sure pakai dalam 8 jam max pon. 
Jangan pakai sampai 24 jam pulak. Tak pasal2 mata bengkak or etc.

1 sweets:

  1. kak mia pun make up yang simple juga...

    p/s : Salam. Terima kasih sudi join Segmen Nak URL Blog #10. (^_^). Blog ini telah tersenarai di http://www.mialiana.com/2014/11/senarai-url-blog-10.html dan pemenang bertuah telah diumumkan http://www.mialiana.com/2014/11/pemenang-bertuah-url-blog-10.html

    Maaf.. baru sempat nak blogwalking ke sini.

    - Mia Liana -

    ReplyDelete